Diskuse

ČSA vs. piloti. Kde je pravda?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FP

forhend

28. 8. 2009 15:00
Opravdu jsme tak naivní???

Už jsme to tady zažili několikrát. Firma se schválně položila aby měla co nejmenší účetní a hlavně tržní hodnotu a pak se kamarádíčkovi za babku prodala...:-/

0 0
možnosti
VJ

velký jarda

28. 8. 2009 10:55
ČSA jde do kytek

mě spíš fascinuje fakt, že tam mají 8 odborových organizací. Normálně se neshodnou dvě, což potom když jich je tolik. Proboha kdo ty lidi živí. Vždyť žádnou hodnotu nevytváří, spíš naopak. Pak se nesmíme divit kde se  ČSA ekonomicky nachází.

0 0
možnosti
RK

Radek0075

28. 8. 2009 10:54
Zapomněl jste na jeden malej detail.

Neexistuje snad nadnárodnější povolání než je právě pilot civilního letadla. Má tu výhodu, že klidně od zítřka může letět pro britskou, japonskou, kanadskou, mexickou, německou, nebo jakoukoliv společnost a pro něj se nezmění absolutně nic. Stejná letadla, stejná pravidla, stejná letiště, stejné "příkazy".....  Vzhledem k tomu že ČSA má (nebo má mít) obdobné náklady jak její západní konkurence a přepravuje naprosto stejnou klientelu za obdobné ceny, pak není důvod aby piloti nemohli dostat stejnou mzdu jako jejich kolegové na západě.

0 0
možnosti
FB

nejchytrejsi

28. 8. 2009 12:38
Re: Zapomněl jste na jeden malej detail.

kamarad dela busdrivera v londyne, jednoho se sebral a vodjel, do tejdne ridil

0 0
možnosti
V

veit

28. 8. 2009 10:27
management

Ale problém ČSA přece není v platech pilotů, ten je v managementu!!! Už loni byl Lašák dávno na vyhazov, když machroval s černými čísly, kterých dosáhl jenom rozprodáváním majetku. Úkolem managementu přece je také zvýšit obsazenost letadel, spořit, ale racionálně (nikoliv omezením údržby?) atd. Co je to za manažera, když zplodí jakýsi plán restrukturalizace a prohlásí, že v okamžiku, kdy bude přijat, odejde. Není to na hlavu;-€

0 0
možnosti