Diskuse

SMS a Vánoce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GF

Georgis Fasulis

28. 12. 2008 9:34
Dodatek

Hned v první větě píšete: "Už řadu let se prosazují na vánoce jako hlavní forma přání SMS"  ---- tak tomu nerozumím vůbec. Vás někdo nutí ty smsky psát. To někdo prosazuje? A jak prosím vás? reklamou, nařízením vlády, vyhláškou? Ještě, že má čeština ten neosobní skrytý podmět ONO. Říká se. Je prokázáno atd...

0 0
možnosti
GF

Georgis Fasulis

28. 12. 2008 9:29
Nesouhlasím

I mi se zdá SMS-ka neosobní, ale nezavrhuji ji úplně. Prostě to mám rozděleno - těm nejbližším posílám klasické přání poštou a těm, kterým jsem v době předmobilové nepsal nic, dnes mohu napsat aspoń SMS-ku a tak to dělám. Nikdy ale neposílám SMS jednu s hromadným adresátem - to už je neosobní! Vždy píšu tu SMS-ku každému zvlášť. 

Co se týká pošty, křivdíte jim. Pravidelně posílám před vánoci zásilky do zajhraničí a to i balíky! Balík mi dojde do vánoc spolehlivě cca do týdne (max 10 dní). A u nás? Posílal jsem jeden pohled, na nějž jsem zapomněl, toto pondělí! Došel na druhý den v úterý. Proč urážíte tam, kde si to nezaslouží?? Protože se to tak nějak nosí?

0 0
možnosti
P

premma

27. 12. 2008 13:25
Za poslední rok...

jsem poslal tak 20 SMS zpráv.. O Vánocích ani jednu a na Nový Rok raději zcela vypnu telefon.. Hnusí se mi ty zprávy i dostávat, kdo to má pak mazat? Navíc obsah zpráv je rádoby vtipný až je z toho člověku do pláče :-(

Lepší je lidem popřát osobně a nevadí, když jim popřejete dva dny předem a nebo měsím po Novém Roce. Osobní kontakt se díky vlastnictví mobilních telefonů zcela vytrácí.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS