Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

Hery Potrovka

18. 10. 2008 13:19
Moje příbuzná - učitelka

říkává: "Já to s nimi ty 4 roky nějak vydržím, ale jejich rodiče je mají na celý život. Tak ať si je nevychovávají." Je hodně poznat, kdo na dítě kašle a kdo se mu věnuje.

Za mých mladých let, když jsem dostala ve škole facku, nebo musela za trest zůstat po škole, radši jsem to doma ani neřekla, protože bych dostala výprask i doma. Dnes? Facka? Nemyslitelné. Po škole také dítě nemůžete nechat, je to šikana ze strany školy. Škola nemůže nic. Tresty se dávat nesmí, tak jak se dítě má vychovávat? Pouze odměny? A za co je má dostávat, když NIC nedělá, nic nedokáže? Dítě musí vědět, kde jsou hranice. A že když hranici překročí, přijde trest. Třeba opis článku. Ne hned trest tělesný.

Vážení rodičové, dejte si pozor, aby za chvíli nefackovaly děti vás!

0 0
možnosti
BH

BoboHml

18. 10. 2008 13:20
Re: Moje příbuzná - učitelka

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1618x
ekonom s přesunem názorů zleva spíše doprava