Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Tom Hejduk

7. 10. 2008 19:07
Už je to tady

Spartu vede Chovanec - třetí výměna trenéra během 5 měsíců:-©:-©!!Rv

0 0
možnosti
MU

mazlikuzlik

7. 10. 2008 15:49
Sparta

S Křetínským a trenéry souhlasím. Vyhazovat Lavičku je nesmysl.

Já jsem se o derby dočetl, že nejlepším hráčem Sparty měl být Kisel....možná byl. Jenže já kdykoliv tohoto hráče vidím, tak buď střílí vedle a nebo do brankáře. Asi mu křivdím, ale obecně to pro mě žádný zázrak není. Tak by se dalo psát i o jiných, ale to je teď vedlejší.

Problém Sparty vidím v nákupu hráčů a speciálně tzv. hvězd. Většinou jsou to starší hráči, zvyklí na svou hru, kteří pozvolna směřují k herní mizérii a nebo se potýkají se sérií zranění. Společné mají to, že jsou drazí. Výsledkem pak je profesorský fotbal, změny v sestavě a zátěž klubové pokladny. Ale to by tak ani nevadilo. To nejdůležitější se odehrálo v minulosti, kdy byla sparťanská kabina doslova přecpaná kvalitními hráči. Hrát jich však může jen 11.

Zdá se mi, že především v našich poměrech je fotbalista citlivější na herní výpadky a nejistotu postu v sestavě. Důsledkem jsou pak matné výkony, ztráta formy a šedý průměr. Škoda.

0 0
možnosti
KK

Tom Hejduk

7. 10. 2008 16:08
Re: Sparta

Ke Kiselovi - mezi slepými i jednooký králem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 298
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1618x
ekonom s přesunem názorů zleva spíše doprava