Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

forhend

26. 8. 2008 7:26
Je jenom dobře,

že se to nevysílá, protože tyto týmy nekopů by v TV neměly být vůbec...

0 0
možnosti

vodní želva

25. 8. 2008 19:19
Mám jiný názor

Na slovenskou televizi jsem se nedíval, ale na Eurosport občas ano. Podle mého názoru byli reportéři na ČT2 o parník lepší, než redaktoři na Eurosportu, ti někdy nevěděli ani základy sportu, který komentovali (mluvím o sportech, kterým trochu rozumím). Když jsem třeba poslouchal pana Bakaláře při cyklistice, tak ten pokračoval ve svém komentování, které předvedel na TDF, prostě pořád nevěděl, co se děje a tvrdil, že nemá informace. Když jsem ten samý závod přepnul na ČT2, tak pan Jílek ty informace měl. Navíc mu nedělalo problém poznat závodníka. Co se týká mého nejoblíbenějšího sportu atletiky, tak tam rozdíl v komentování byl absolutní a gratuluji ČT za angažování Tomáše Dvořáka. 

0 0
možnosti

Tom Hejduk

25. 8. 2008 19:35
Re: Mám jiný názor

S Dvořákem bych souhlasil, stejně jako s experty ze sportů, ale u komentátorů už ne.

0 0
možnosti

nepolitik

25. 8. 2008 18:23
Nás, které čutálisti nezajímají

jedině potěší, že se má ČT2 oprostit od všeho sportu. My také platíme televizní poplatek. Takže Vám dávám RvRvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti

Tom Hejduk

25. 8. 2008 18:32
Re: Nás, které čutálisti nezajímají

Ano, zase jeden z těch, co koukají jen na intelektuální ČT 2!

0 0
možnosti

Ondřej Peroutka

25. 8. 2008 18:23
Výsledky

Výsledky se stejně člověk dozví ve zprávách tak o co jde?

0 0
možnosti

Tom Hejduk

25. 8. 2008 18:12
Ale co tam je?

Tady jde o to, že tam je sice 700 hodin z Oh, ale ne fotbal!

0 0
možnosti

dr.bolíto

25. 8. 2008 17:52
Já také platím televizi z daní.

A na můj vkus i tak je tam sportu až moc. Na co jsou ty sportovní kanály, že to musí cpát i na ČT2?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS